GABINET IMPLANT DENT
Zależy nam na bezpieczeństwie naszych pacjentów. Sprawdź jak zabezpieczamy gabinet przed przenoszeniem wirusów.

Naszym priorytetem jest bezpieczeństwo i komfort pacjentów. Każdy gabinet wyposażyliśmy w nowoczesne urządzenia, aby zminimalizować ryzyko zarażenia koronawirusem.

Lampa ULTRAVIOL
To przepływowa lampa wirusobójcza i bakteriobójcza. Dzięki promieniowaniu UV-C niezwykle dokładnie dezynfekuje powietrze i wszelkie powierzchnie w pomieszczeniu. Nieodwracalnie eliminuje wirusy, grzyby, pleśnie oraz bakterie. Jest pełni bezpieczna dla ludzi.

Przepływowe oczyszczacze powietrza
Urządzenia wyposażone w lampę UV, jonizator oraz poczwórną filtrację. Filtr fotokatalityczny, węglowy, wstępny siatkowy i HEPA dają skuteczność działania 99,95%. Efektywnie usuwają z filtrowanego powietrza roztocza, bakterie i wirusy. Tego rodzaju oczyszczacze umieściliśmy w każdym pomieszczeniu naszej kliniki – zarówno w gabinetach, jak i poczekalni.

GS-E1000 zewnątrzustny ssak aerozoli marki Greeloy
Urządzenie doskonale zasysa aerozole wydzielane z ust pacjentów i zapobiega przenoszeniu patogenów. Wyposażony w filtry HEPA, lampy UV i generator plazmy, skutecznie redukuje ryzyko zakażeń krzyżowych pomiędzy personelem medycznym a pacjentem.

Ozonator
Urządzenie stosowane do dezynfekcji pomieszczeń. Ozon wykazuje silne działanie bakteriobójcze, niszczy różnego rodzaju mikroorganizmy i zapobiega ich rozwojowi.

Ponadto prosimy o stosowanie się do zasad bezpieczeństwa oraz zadbanie o środki ochrony własnej.